Livet..

Sitter i risön nu o väntar på att maten ska bli klar,ska bli intressant för annelies mamma håller på att testa ett nytt recept som hon hade hittat.. tror de kommer bli riktigt gott :) åh gott ska de bli när man är hungrig..
Har iaf idag varit ute på isen med maja o annelie o var sin hund hade vi.. Jag hade jasper o ofta han lyssnar på mig haha ;D Ja ojoj..

Blir nog att sova över här i risön då man inte vågar sova i lägenheten då de är något skumt.. !
Känns trist men vad ska man göra då man är så himla rädd.. haha .. Igentligen ingenting o skratta över precis!
Blir ensam hela helgen då annelie ska följa med sina föräldrar till sthlm o mina föräldrar kommer vara hundvakt åt assa :) tihi.. ska bara ta de lugnt o bara vara! Får se vad som händer.. Säkert något bra skulle jag tro om min plan blir som den blir:)


nåväl,de var allt för idag.. Känner mig lite vilsen o kluven bara !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0