I storön

Kom hit för ca 40 minuter sen med malin gumman o tar de bara lugnt:)
Ska väl tillbaka sen senare antar jag.. Har idag vaknat klockan nio o vid elva tiden gick
jag till musikskolan o träffade en sötnos och vid halv tolv gick jag till frisörskolan o blev klippt i håret av en
jätte duktig tjej som gick andra året:) Är super nöjd,fick en liten förändring iaf..tihi.. kostade även bara 190kr o de var
inte illa pinkat! ;D Sen kom annelie o hämta mig så for vi o plockade upp maja o stack på gallerian o tog en kaffe..
Har även investerat mig en parfym som jag typ ha velat ha i ett halvår nu sen den kom o äntligen är den miiin..
Så jag har längtat o äntligen köpte jag den ;D varit för snål tidigare.. haha..

For hem sen med tjejerna o lagat lite mat o så frågade malin mig om jag ville följa med henne till storön o javisst sa jag :)Måste ju passa på o vara med henne innan hon åker igen.. ! :( Tagit även bort alla sakerna i mitt rum idag då dom ska o lägga in nytt golv imorgon åt mig.. blir att riva ner tapeterna imorgon istället! Är alldeles för sprallig o glad i kroppen för att lägga min energi på de just nu... Så imorgon får de bli ,Så de så!

Får se sen vad kvällen har att erbjuda för nå roligt.. hmm? är sugen på B4 o sitta med tjejerna o snacka skit typ.. !:)

Well well,de var väl allt jag hade på hjärtat!
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0