Hej hopp gummisnopp!

Hmm,vad har man gjort idag.. inte ett skit o skönt har de varit kan jag säga!
Bara tagit de lugnt,sett film o ätit känns de som haha.. Gårdagen var väldigt rolig måste jag säga!;D
orkar inte skriva så mycket utförligt vad som var roligt..:)Tihi.. var iaf hos grabbarna grus med annelie gumman!

Imorgon ska jag hämta ut min medicin så man får bort denna dumma infektionen ikroppen.. bara jag inte börjar må ännu sämre med den skiten. Nåväl, antar att de är sportlov i veckan o ska nog jobba när ja känner mig i form för de var ngn beställling på ca 8 stycken den 4-6 mars:) Den 5 mars kommer även lilla malin hem o de ska bli väldigt roligt att få träffa henne.. känns som hundra år sen men de var ju ganska så nyligt hon åkte!:)tihi..

Snart fyller man även 20 år o tycker de känns hel skumt att fylla de..haha fråga mig inte varför..kanske för att man har alltid sett sig så himla liten :)

nå väl,ska se en film strax o bara mysa på som vanligt..

Älskar alla mina underbara vänner/familj..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0