Fredag igen!

Ja idag har man fått lite pengar o de gjorde ju susen :) Aldrig fel med lite cash..$$!
Så nu ligger man här i sin säng o funderar på vad som händer.. känner mig inte så upplagd till något
om jag ska vara ärlig! Känns trist o bo i denna kommun om de inte hade varit för alla mina underbara
vänner/familj så vet jag inte om jag hade pallat en enda dag i detta samhälle! Visst,jag låter negativ nu men
så här har väl alla kännt mer eller mindre om sin "hemstad".. Mende ärväl mycket vad man gör de till!

Roligt att malin gumman har kommit hem tycker jag.. känns riktigt bra att se henne o inte prata i telefonen hela tiden!;D
Ska väl snart fara till huset o se vad dom gör där.. :) Ska nog gå för annelie ligger o sover o orkar inte väcka henne eller stressa henne så tror jag ska ta mig en promenad när de ändå är fint väder o inte så jävla kallt ;)

De var allt.. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0