Facebook

Hmm ja nu sitter man o nördar facebook som aldrig förr o de är pga av annelies fel så nu kommer jag vara besatt av denna sida också:)thanks for that baby..tihi

Sitter hemma på soffan nu o annelie har gått o lagt sig för en stund sen o datorn segar typ..:(
Imorgon ska gumman o jobba,jag ska med pappa på apoteket o sen ringa jobbet o höra en sak o sen ska jag på sporthallen klockan ett på intro på dom nya maskinerna dom har där så man inte står där o ser dum ut;)
Måste verkligen komma igång med träningen på riktigt nu så man inte ser ut som en köttbulle o de är som sakt bara jag som kan göra något åt de .. åh jaaa jag vet att jag inte är tjock men de är för min egen skull jag vill se bra ut o känna mig i bra form:) Sådär.. nu fick jag de sakt ..

Dagen har varit bra som vanligt o antar de är för att  jag trivs så bra med de sällskapet som finns vid min sida ;)
De gör mig lycklig,glad o utan bekymmer..allting känns så himla bra såå åhh..jag vet inte vad!:) Tadaaa..

Helgen har även varit super fin o mysig o vill att alla dagarna mina är på de viset:) ...Mycket man vill skriva här men som jag inte orkar dela med mig.. tihi! Hemlig ?? Kanske...;D

Ngn bild sen helgen på mig o gumman.. vad skulle livet vara utan dig?



De var allt för ikväll..
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0