4 timmars sömn!

Sovit endast fyra timmar men känner mig ändå super pigg, legat med datorn i famnen på soffan o hörde annelie vid tre tiden gå o spy på toaletten..herregud trodde mitt hjärta skulle gå sönder! Min stackars lilla gumma.. så stängde datorn o la mig i sängen med henne o strykte henne i håret o sen somnade jag..så klockan var väl iaf halv fyra-fyra tiden då jag somnade!
Sen vid nio klev jag upp,gick i duschen för att vakna,slog igång en tvätt o torkat lite här o där,gjort frukost.. varit med pappa på apoteket o hämta ut min medicin så nu får man hoppas detta skit försvinner! Hatar allt som heter medicin,tabletter o dessa tabletter är verkligen motbjudande.. Dom är stora,gula o kryss i med en text på.. haha !

Ska iaf kl ett pågymmet då ja o gumman ska på Intro på dom nya maskinerna så snart blir de att börja lyfta lite skrot!;D
Sen blir de väl att umgås med killarna antar jag.. man kan ju inte låta bli:)tihi..

Gissa om man har blivit facebook nörd nu mitt i allt.. fattar ännu inte riktigt hur den skiten funkar men man lär ju sig eftersom!:)

De var nog allt.. kanske skriver sen!

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för pojkar du inte kan låta bli? :P

2009-03-03 @ 16:27:03
URL: http://invisiblesun.blogg.se/
Postat av: malin stenberg

Åhh vad kul att du skaffat facebook. det tog ett tag innan jag fattade hur det funkade, men är egentligen ganska enkelt. Börja med att ändra texten på hemsidan från engelska till svenska. Skrolla längst ner och där ser du det. Står "engelska" och små pilar brevid. Bara att få sidan på svenska förenklade en hel del..för mig! haha ;)Det som är kul är att man kan "uppdatera sin status" varje dag. På så vis får man en kort info om vad vänner gör/tycker/tänker/känner etc etc. Sedan kan du naturligtvis lägga in foton, skriva information om dig själv etc. Jag har funnit vänner jag inte sett på flera år via FB. Har sökt efter dig, men inte hittat dig =(

2009-03-04 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0