tidig kväll igår..

Klockan halv åtta igår ringde väckarklockan o var inte alls så sugen på att kliva upp från den gosiga värmen , men eftersom vi skulle till finland m.m så var jag tvungen men känner lite i efter hand att jag hade kunnat stanna hemma när man ändå inte köpte ngt förutom 3 trosor o tre cider! Well well.. Var väl hemma vid halv fyra tiden o tog en kaffe nere på staden..

Åkte sen hem efter de o la mig på sängen o läste ut min bok.. Vid klockan sex så kom pallo förbi med agnes o jennis lilla vovve som även gjorde ngt på mitt golv men fick bara skratta åt de..:) Ett litet charmtroll..tihi! Klädde på mig så gick vi strandpromenaden o smart som man är klädde jag på mig för mycket.. haha men brukar vara så himla frysen! Vid halv åtta åkte pallo o jag gick över till kim o käkade lite middag o kände riktigt hur john blund sakta kom så jag tror klockan var väl kring nio då jag gick o la mig.. men somnade lite senare än så! :)

Ska idag till mamma o pappa o äta så sitter o väntar på att annelie ska kliva upp ngn gång så man kan åka!!

Sen vet jag inte vad som händer.. Någon som vill hitta på ngt kul??:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men pinsam min hund är då. ;) Du får jättte gärna komma med mig och Yaiya på promenader osv:) BTW kan du ju komma med mig på spinning. Ska tvinga med mig Markus nästa vecka:P



Han har skaffat blogg nu



http://markuskristian.blogg.se



2009-01-29 @ 12:57:14
URL: http://sandrajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0