tacos i risön!

Ställde klockan på tio idag men ni tror inte man somna om till halv tolv.. herregud jag som annars brukar kliva upp i tid:)
Vid ett tiden så for vi ner på staden,hämtade upp maja o lotta o for o fika som vanligt! Tur att man är rik.. eller inte!
Sen så for vi upp till lgh o väntade på att köra kim till jobbet o vara barnvakt med annelie.. nog för att annelie får ta den största sysslan att ta hand om han:) Hihi, men söt som socker är han.. !

Vid fyra kom vi till risön o har ätit tacos o gud vad gott de var.. längesen man åt de nu! Tur de för annars skulle de inte vara lika gott.. Kom även nyss tbx till risön efter att ha kört annelies bror till kalix o hämtat upp maja baja!
Ska ha kian till halv tio för kim är o jobbar o sen får man se vad som händer! Säkert inget vettigt skulle jag tro..

Var o bowla igår o guuuud vad man suger alltså..kom som sakt sist som i allt annat!haha, dålig förlorare som erik brukar säga åt mig;D Men roligt var de.. brukar inte tycka om de men de gick ..nästa helg ska vi nog hyra två banor o försöka få så mycket folk som helst att komma innan man ska gå ut på hotellet om de nu blir av vill säga! Men de skulle vara himla roligt..eller vad säger ni??

Ska även lämna in mera Cv på måndag o hoppas på att få jobb.. De skulle inte sitta fel! Blir så himla less bara..
På tisdag ska vi till hapafjanta o köpa tapeter m.m :)

Ja,detta var nog allt.. vill ni mig ngt så ring eller skicka sms hihi;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0