Nu så..

Idag har vi tjejer varit på arbetsförmedlingen o har även blivit inskriven nu så den 12 februari ska ja på möte där..:9
Känns konstigt att skriva in sig som arbetslös när som alltid har haft "jobb" o aldrig behövt tänka på de.. Allting känns lite hopplöst nu men de är väl bara för att man inte gör av sig med ngn energi alls.. men får ju pengar imorgon så blir nog att köpa gymkort o börja pumpa för fullt så man kommer på bättre tankar! Har även lämnat lite Cv o blivit inskriven som Vikarie på matservice så man får ju hoppas på de bästa nu! Blir isåf att vara vikarie på Furuhed,Billerud eller matservice så detta ska bli intressant:)

Sen så har vi mest jyrat på som vanligt.. varit i risön o snål ätit, varit o druckit kaffe i Gallerian o tittat på folk! Mycket man har att göra. Sen så mötte jag o annelie upp maja o promenerade runt staden o gick förbi annelies Farmor o drack en kaffe!
Och nu sitter man på soffan o ser en film med annelie,maja o kim plus lilla Assa brassa;) Ser på madagaskar 2.. den verkar jätte bra men känner mig inte så motiverad att titta för känner mig så himla utmattad av allt!

Tänkte söka in på en utbildning som maskinförare men eftersom jag är snart 20 år o inte har varit inskriven i 3 månader som arbetslös så får jag inte de! Så var de med de..:( Men får väl söka vidare o se vad som mer finns..

Imorgon vet jag inte vad som händer.. vill typ fara på badhuset iaf:) längesen man bada nu men har tyvärr ingen bikini så man får väl köra naken bad.. eller så inte :D hehe..



Tack Boogie för att du skrev en rad i din blogg så man får veta va du gör:) Tihi..
Saknar dig sara gumman.. blev såååå glad att du ringde idag:)

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Markus the man the myth the legend

Tjabba biffen =) Glad att jag kunde underhålla. Gräv inte ner dig i nått jävla hål nu. För då hoppar jag på ett flyg till Kalix och bitch slappar dig =)Jag vill ha en listan sen med konstruktiva saker du har gjort sen när veckan är slut=)



Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0