Film kväll..

Sitter vid datorn nu hos annelie och är väldigt trött kan jag säga.. har varit en dag med mycket hit o dit överallt plus att jag har bara sovit i 4,5 timme inatt o sen stigit upp klockan halv sju.. men har varit en bra dag fast sjukt mycket tankar som snurrar omkring vad jag ska göra och inte göra.. vad som är bra o inte bra! De är min fråga.. vad ska jag nu hitta på?:)

Varit hos malins famo o faffa plus hemma hos mina päron o bara varit,käkat en god middag som pappa hade stått o lagat o spelat kort o druckit kaffe! Sen åkte vi runt fyra till kalix o for på Coop o köpte ett vykort till annelies pappa pga att han fyller år o där blev de tårta med kaffe.. shit fan också.. snart ser jag ju ut som en gräddbulle! MEn så fort jag får my money så blir de att börja träna igen och såååå jag längtar! Ska minst gå ner 3-4 kg o sen bara bli vältränad..eller jag vet inte??hehe..;D


Är alldeles uppe i varv nu o vet inte om jag kan sitta still..kanske övertrött eller nervös??javoj voj...
Pratat även med gubben o det var skönt.. älskar han överallt annat! :)

Nu sitter malin o snokar på vad jag skriver så nu måste jag vara lite social innan vi ska se en rulle;)

Seeyaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0