Fika på stan?

Hmm nyss for mamma o pappa.. haha stackars pappa ! Hann inte ens komma in genom dörren så ringde mamma o sa att de blev inställt mötet så han var tvungen sätta sig i bilen igen o hämta henne men dom kom ju iaf tillbaka på en kopp kaffe!
Annelie vaknade även nyss o de känns skönt så slipper man sitta här ensam.. plus att malin kommer ju snart också!

Sitter i köket o stirrar på disken o den känns motbjudande,hatar att diska ju haha... bläää! Har alltid önskat mig en disk maskin o jag hoppas jag får en väldigt snart.. ingen stor än utan bara en liten som kan stå på diskbänken! praktisk o bra, tar inte stor plats plus att man slipper stå o diska själv.. lat eller vad?

Tvätten är även klar nu tror jag också... hatar att sitta o vänta på en tvätt maskin.. gud vad jag låter negativ nu eller??
Nå väl, Känns som att jag måste komma på en plan väödigt fort över hur jag ska göra med livet o vad jag vill bli men känns som att allt bara står stilla o vet varken in eller ut vad jag gör?? Men måste komma fram till något o förhoppningsvis händer de ganska snart.. Sitter just nu o väntar bara att fylla 20 som inträffar den 11 april på påskafton o då lär de ska bli hålli gång!

Men de är ju en stund bort så man får väl se då vad man gör eller bor??

Ska se nu om tvättmaskinen är klar o sen ställa sig o diska!

Seeyaaa...

Just de.. saknar dig Sara gumman! Love u

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman, gu vad jag saknar dig ! Du är verkligen fin.. Finast.. Puss puss.. Pssst, call me..

2009-01-12 @ 16:44:18
URL: http://invisiblesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0