Festen igår:)

Igår hade malin sin utflyttnings fest o den var super rolig o de var massa flum,skratt, dricka, sjungande, dansande och en del tårar också i slutet av kvällen men roligt hade vi o skönt att slippa fara ut på hotellet. Dock så var vi på B4 men jag var så tråkig kändes de som.. haha satt på en stol typ hela kvällen o sen efter de for vi på frasses vilket var onödigt för min del pga att jag åt bara köttet på hamburgaren o beställde ändå en litet skrovmål !:) Sen efter de stack vi till malin o jag, maja och malin har legat i malins säng o trängts hela natten haha o varmt som bara den har de varit för hon har typ dun täcke!

Vaknade pigg som en nötkärna o gick i duschen, plockade bort massa saker från bordet , sminkade mig o for med annelie o åt middag typ o sen åkte jag tillbaka till malin o tog de lilla lugna o sen bara sett film o vid nio gick jag o annelie hem o gjorde oss the o la oss framför tvn! De var nog allt..

Ska imorgon med pappa på banken m.m o fixa massa saker plus att ta sig en promenad innan man börjar rulla fram hehe:D

Lägger upp ngn bild sen igår..







De var allt.. Mer bilder finns på annelies pixbox:)
Älskar dig..

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Du är så snygg tjejen! Skryter upp dig och visar foton på dig för mina vänner, (kolla lillsyrran..är vi inte liite lik varandra haha) =D De tycker du är en riktigt liten pingla ;)

2009-01-12 @ 08:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0