bowling med utgång!

Måste bara få le o skratta åt mig själv, sitter just nu i min ensamhet o är redan klar för att fest! :)
Tror ni man har längtat efter denna helg med bowling,gott sällskap o utgång så man kan få dansa! :)
Kan säga att de har jag sååå himla mycket... Vaknade klockan elva idag o konstigt nog var maja o annelie vakna före mig..
Hmm tänker jag då.. Sett en film nyss med annelie o den var jätte bra.. orkar inte skriva utförligt vad den handlade om;D
Sånt har jag inte tid nu med..  Fått en låt i skallen som är så himla braa... Lady gaga med lovegame!
Hoppas dom spelar den på hotellet.. här kan ni lyssna på den.. diggar henne för hon har så kaxiga låtar plus sin egen stil!



Såå idag är jag laddad för att ha kul med brudarna:) Ses där vi ses..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0