Blir lycklig..

Pratat typ i en timme nu i telefonen.. först med malin o sen med erik.. Saknar er så och även Sara!
Har idag varit o käkat frukost i risön o sen städat o sånt med maja i lgh:) Så nu är de super fint o rent o annelie är o jobbar till åtta ikväll tror jag:) Känner mig dum mot lilla maja då jag inte har varit så social med henne den senaste timmen haha!

Erik sa en sak som stämmer att alla bilderna jag är med på ler jag inte på för tidigare har jag alltid haft ett leende så min snygga tandställning syns.. Kollade nyss upp de o tamefan att de stämmer! Inget jag har tänkt på faktiskt.. hmm ??
De måste fixas snarast.. hihi... Tänkte lägga upp ngra bilder nu sen gå till köket o laga mat med maja gumman!

åh vad less jag är att inte kunna ladda upp ngr bilder.. Skiiit!





Blir glad av att du är lycklig o mår bra för de är de bästa som finns o att du blir antagen att få fara till USA!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0