22 januari

Ja vad har man gjort idag då? Stigit upp,duschat farit ner på stan med tjejerna o suttit på Gallerian o tittat på folk typ..
Känns mycket tragiskt.. Men vad ska man göra? Känner mig lite i en svacka just nu när de varken finns jobb eller ngn utbildning som börjar snart! Sitta o vänta o hoppas på att dagarna går fort o att man får ngt att göra!

Sen så har vi varit i risön sen halv fem till åtta o spelat kort plus att jag har blivit mobbad av annelies bröder:) Tack för de..
Mammao pappa har även fyllt på mobilen åt mig o de var väldigt behövligt.. men nu sitter jag mest med mobilen i handen!
pratat med sara o erik idag.. gud vad jag saknar er :)

Känner mig trött o frusen idag o tidigare när vi var på Coop så blev jag alldeles yr i skallen.. har även gått ner ett kilo också så nu står vågen på på 54 o på tisdag blir de att ta igång med träning o de ska bli så otroligt härligt att få göra av sig med lite energi!

I helgen blir de att ta de väldigt lugnt.. kanske vara ute o busa eller fara bort ett tag nånstanns! Tihi..
Nästa helg blir de kanske att gå ut om nu hotellet är öppet.. Får se får se!

De var nog allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0