What a beutiful morning in my life!

Solen skiner för fullt men snön ligger klar vit på marken o livet känns alldeles underbart!
Så mycket som har löst sig med allt o även för annelie gumman... De kan fan inte bli bättre!:)
De har varit mycket tankar o många spillda timmar över att  tänka hela tiden på hur jag ska kunna
ordna upp mitt liv o äntligen så kom ljuset o sken upp.. Jag måste nog vara en ängel;D Haha..

Men som sakt, positiva saker händer positiva människor :) Jag är så glad o lycklig inombords så ni förstår inte..
vill bara skrika ut min glädje o visa hur bra jag är o  få all uppmärksamhet tillägnat till bara mig ..
Nu kanske ni tycker jag är lite väl mycket men de har varit en ganska tung period men allting löser sig o vet inte vad
jag hade gjort utan mina nära o kära.. tack ännu en gång för allting :) Ni vet vilka ni är.. Ni betyder allt! love..

Igår kom pappa förbi o var här ngr timmar med oss o sen hämtade vi upp maja o for dit där jag ska jobba o de var så mysigt
men en liten bit o köra men då tänker jag.. What the fuck.. spela roll, bara att härda ut o ta de som finns nu när de är mörker med jobb i landet.. ska bara tacka o ta imot föö fann!:) Tihi.. svär mycket jag vet men kan inte rå för!:)
Sen efter de så for vi upp till annelie o mig, pallo kom förbi o spela nå spel med mig o maja, sen for han hem vid fem tiden o då stack vi o träna som vanligt:) Tog de lungt o fixa till oss litegrann innan vi begav oss till nästa ställe o där hade man skit kul som vanligt.. Så roligt att lära känna nya underbara människor o inte stå o stampa i samma gamla mönster!

sovit som en prinsessa i natt , varmt o mysigt tills annelie väcker mig helt uppe i varv som ett litet barn på julafton:)

Nu blir de att plocka upp här hemma ltegrann,duscha o fixa till mig o sen hämta annelie på jobbet...

Seeyaaaaaaaaaa...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0