Vilket vacker dag!

Ja jisses säger jag bara.. klev upp klockan halv åtta idag o duschade,fixa mig lite o mina föräldrar kom o plocka upp mig, for på arbetsförmedlingen på möte m.m.. For sen på banken o fixa nå papper o där träffade jag på annelie o hennes mamma så mina föräldrar kunde då åka hem o sen for vi o köpte tapeter till lgh :) Efter de for vi till risön o släppte av annelies mamma o tog en snabb kaffe på gallerian med pallo o maja:)

Efter de var de dags för arbetsinterjuv klockan ett o sååå nervös jag var alltså.. Shit alltså!
Men iaf fick kaffe o bulla, snackade o så.. var inget farligt o fick jobbet på en gång så ska på utbildning den 25-26 februari från halv tre till nio på kvällen o min första arbetsdag blir nu på lördag så behöver inte ligga hemma o deppa över att de är alla hjärtans dag så de känns bra.. ska även ha hand om marknadsföring,serveringen m.m o tjänar ganska så hyffsat bra också:) Jobbet ligger 3 mil från kalx men de är de fan värt att pendla för :) Känns som att en sten åkte från mina axlar o allt känns så mycket bättre så har skrivit på en anställning nu o kommer få även jobba på ett kontor med en kvinna! :)


Faaan va jag är bra o jag är såååå jävla duktig ;D lite självisk eller vad man nu kan kalla de för :)
Here I come Biatch........daaaaaaaaaaa!! tihii...:)

Tack alla för erat stöd utan er hade inget gott o tack för att ni tror på mig :)

Seeyaaa- take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är glad för din skull :) Stort Grattis ännu en gång :)

2009-02-09 @ 18:30:41
Postat av: Jenni

Grattis Nina:)

2009-02-09 @ 21:03:59
URL: http://sandrajenni.blogg.se/
Postat av: malin stenberg

Hej tjejen! Grattis till ditt nya jobb. =) Är ju nyfiken på vad för jobb det är. Är det inom restaurangbranschen? Vad innebär marknadsföringen? Det låter ju väldigt spännande! Så kul.



Jag är världssämst på att blogga =( Har haft det väldigt hektiskt sista tiden, men ska snart ta tag i min blogg (som jag fortfarande inte riktigt begriper mig på dvs kategorier) haha..nåja.



Poetisk är du också ser jag.=) Det var en väldigt fin dikt du skrev för ett tag sedan. Tidigare skrev jag många dikter och skickade även in till PT-tidningen. Men sista tiden har det blivit skralt med skrivandet. Ska ta itu med det också. Jag ska berätta en hemlighet... ;) Jag har alltid drömt om att ge ut en diktbok. Men tyvärr kryllar det av dessa så det är nog svårt att få tag i ett förlag som vill satsa på det. Inte för att jag har prövat att kontakta ett förlag, men man vet aldrig...snart gör jag kanske det. Jag har redan ett namn på den, döpt efter en av mina dikter... ;)



Än en gång, ett STORT grattis

Kram // Sis

2009-02-10 @ 08:45:53
Postat av: Sara

Grattis till jobbet gumman! :D Här får du mitt nummer ifall du glöööööömt bort det? piiiiiik! 0738114375 Caaaaaall me baby!

2009-02-10 @ 10:48:35
URL: http://invisiblesun.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis till jobbet tjejen!! :)

2009-02-10 @ 18:01:09
URL: http://pernillastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0