Träningen har börjat!

Igår var första tränings dagen o kan säga att den var mycket efterlängtad!:) Så nu blir de att träna upp konditionen i 2 veckor o sen börja styrketräna 3 dagar i veckan .. Otroligt skönt att få börja lägga sin energi o tankar på något annat än att bara gå runt o oroa sig över framtiden! Känns som att jag är i en svacka just nu o vet varken in eller ut o hoppas att allting kommer gå bra för mig i livet o som sakt så tror jag de också för jag är en positiv människa o uppskattar allt livet ger mig även de dåliga o jag växer inombords hela tiden o varje dag lär jag mig något nytt!! Så varför inte ta livet enkelt istället för att göra de komplicerat??:)

Sitter just nu hemma hos kim o bara är.. kan vara skönt plus att hon är ju så snäll tjejen o hennes otroligt söta pojke!
Man bara smälter av han för att han är så söööt...:) Annelie är o jobbar o slutar snart.. blir då att ta en promenad,sen äta o träna o skulle nog även hitta på ngt med Pallo idag om jag hinner de:) Vi får väl se..


De var nog allt..kan skriva sen..Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0