svårt att sova!

Gick o la mig för en timme sen med annelie o hon däcka på en gång.. vilken sötis hon är alltså!
Sitter just nu i vardasrummet o stirrar mig blind på inget,tror de spökar här alltså.. haha;D Skumma saker som händer eller så är de min hjärna som spökar med mig! Har ingen aning.. skulle behöva lägga mig o sova strax men kan inte.. är nog för övertrött..min kropp är alldeles utmattad men de är nog bara nu till en början då man har vant sig att komma igång med livet!

måste bara få skriva en sak,de är ju bara jag i ett nötskal.. Somnade tydligen med tuggummi i munnen igår o ni tror inte de hade fasnat i håret.. haha så fick klippa bort en stor tuss av hår.. men som tur så var de bara underhåret ;) Mitt hår är mitt allt.. haha näee de är deväl inte! Gjorde nog en fin sak igår till en människa och de blir hemligt ..tror de blev väldigt uppskattat :) Tur att man är en sån fin människa som vill alla väl.. :)

Mycket att skriva om men som jag håller till dagboken i stället ;D Nu är jag allt jyr.. god natt i stugan!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0