Rond nr 2 på sjukhuset

Jahapp,klockan halv tio vaknade man i morse o fixade tills sig litegrann innan man skulle till sjukan o träffa en doktor!
Svaren var helt okey men dock att jag hade vita blodkroppar i urinet som tydligen inte ska finnas där.. så trodde dom ännu att de är en infektion jag har i kroppen så ska gå ytterligare i 5 dagar med antibiotika som är starkare än dom jag gick förra veckan på.. Hmm! Haft en jävla värk hela dagen i nedre partiet o men har tagit nån tablett mot de så nu är de bra!:)
Så början av nästa vecka skulle jag komma in igen o se vad dom säger.. och om de är borta!

Sitter nu på sängen o är alldeles utmattad av denna fredag o den är ännu inte slut.. hmm.. haha :)
Maja är påväg hit snart o hon ska få en bamsekram.. my babe!:) Sen så får man se vad kvällen har att erbjuda..
Legat på soffan o tittat lite på vinterviken men känner att jag har ingen ro i kroppen o ligga still fast man inte är i form!;D
Konstig..jag vet.. Thats me!

Imorgon lördag o då händer de inget speciellt skulle jag tro.. Tar dagarna som dom kommer! :)

De var nog allt.. Älskar alla mina vänner o familj:)

Seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0