Javisst..:)

Vaknat klockan åtta idag o mår prima ballerina..gjort kaffe o smörgås o de var gott:) Måste försöka äta bättre alltså!..
Ska ju o träna idag efter att ha varit utan de hela helgen.. så nu blir de att styrketräna 3 ggr i veckan så man blir llite snygg till sommaren hehe..:D Well,igår så gjorde jag inte så hemskt mycket.. eller joo de kanske jag gjorde men inget jag orkar skriva upp ,för är alldeles för trött i mössan ännu!:) Annelie gjorda ljusa slingor på mig igår o blev jätte nöjd som vanligt.. thanks babe:) love u..

Har knappt träffat min söta maja nu på ett tag men de är ju inte så konstigt med tanke på att hon har blivit arbetsnarkoman plus att jag har haft mycket att tänka på! Men så är livet ibland.. Men saknar hon iaf min söt gumma!
Sara har även varit här i kalix men hann träffa henne i fredags typ i 40 minuter eftersom jag var så stressad o hade mycket att göra plus att vi skulle träffa henne igår men hann se varandra i typ 10 minuter.. men men hon vet att hon betyder mycket!
De är inte lätt att hinna umgås så mycket när man är på sån kort tid som hon är...

Denna skit är snodd av annelie :)

10 saker om mig
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Mjaa
3. Är du uttråkad? Inte ännu;D
4. Är du ledsen? Inte de!
5. Är du italienare? Nix
6. Är du gravid?Nääe
7. Är du full? Nää inte det
8. Är du en cooling?tihi,kanske?
9. Är du från Irland? Nix
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? att dom är:)

7 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Både ja och Nej
2. Har du nånsin blivit sårad? hmm,aaa kanske..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Absolut
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?  nej
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ??
6. Har du haft en hemlig beundrare? Vet ej?
7. Vill du gifta dig i framtiden? Kanske ?

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? båda
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Både och
8. Pengar eller lycka? Lycka, pengar är int allt i livet
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Jovisst
2. Brutit ett ben? Nej inte det:)
3. Gjort nåt du ångrar? Massor ..
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men skulle vilja testa!
5. Ljugit för någon du tycker om? ngn vitlögn!
6. Ätit en hel tårta? Nej,
7. Gjort bort dig offentligt? Mitt namn är Nina,hallå??;D
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Mmm
9. Gråtit när ett husdjur dog? Oja ,många ggr
10. Velat försvinna? ngr ggr!

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Maliin gumman
2. Telefonsamtalet du fick? Annelie
3. Personen du va med?  ??
4. Roligaste grejen som hänt? hmm vet inte?
5. Personen du sms:ade? Hemlig..
6. Du va i en bil med? annelie
7. Gick på bio med? Pallo o jenni
8. Var och shoppade med? Annelie
9. Du kysste? .....
10. Du skrev till på myspace? har ingen myspace
11. Du kommenterade? Sara gumman
12. Du tillbringade natten med? ..
                                                                               13. Du kramade? Många!

Ja,ska fixa mig litegrann nu o såna saker..

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Hej tjejen!

En fråga: Vad i hela friden är "Pingback"???? Är det en sorts forward funktion???? Jag har skickat en grej till dig (tror jag) via Pingback. Jag hittar ingenstans om denna funktion, inte ens på hjälp sidan.

Kramkram

2009-02-16 @ 10:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0