Here we go ...

Klev upp klockan halv sju igår morse för att fara till Haparanda då jag skulle vara hos tandläkaren halv nio..
Sen efter de så umgicks jag med pappa o min mormors syster maj o vi var hemma hos henne o fika o fick lunch plus att vi var med henne på Ica maxi o säger bara herregud så lik hon är mormor.. blir alldeles tårögd när jag ser på henne o önskar så att min mormor var lika pigg innan hon dog som hon är.. 85 år gammal är hon o dansar o far ut o rör på sig :) Härlig liten tant..

Sen efter de så fördrev jag tiden en liten stund med pappa innan utbildningen började i Haparanda stads hus..
Men vad tror ni händer med mig då??.. Suttit på en utbildning o mått piss.. huvudvärk o skakat typ i hjäl mig..
Var likblek i ansiktet o blålila om händerna för att jag har sådåligt blodtryck o sen när jag var på väg o resa migupp höll
jag på att svimma.. Så har varit i morse på sjukhuset o lämnat prover o ska tillbaka dit imorgon kl 11 o dom tror att jag har en infektion i kroppen som gör mig så här dålig! För förra veckan fick jag en kraftig urininvägsinfektion o trodde den var borta men som tydligen har gjort allting värre.. plus att jag är på väg att få feber sååå GRATTIS NINA!

Så kan inte delta idag på sista utbildningsdagen om ansvarsfull alkoholhantering så kan heller inte göra de skrifliga provet men skulle få göra de i Kalix istället sen när jag har blivit frisk! Så less på detta.. WHY??

Ligger iaf nu nyduschad i sängen o ska vila..alldeles utmattad o har ingen kraft till nått!!:(


Annars så leker livet o älskar de i alla dess former.. Du gör mig glad!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0