filmkväll..

Efter jag skrev förra inlägget så har vi varit på ica o hyrt 2 filmer o ni tror inte man somna precis i början av filmen.. typiskt!
Vaknade där vid halv sju tror jag klockan var o då for vi till karlsborg o hämta upp lilla kian o så har annelie o kim beställt mat från citygrillen o själv smakade man lite från dom.. tihi.. slasktratten :)

Imorgon börjar mitt nya liv med friska tag,o tänka positivt o göra sig av med all energi man har i kroppen så man inte blir en soffpotatis:) Ska snart på möte o se om de finns nå jobb överhuvudtaget.. börjar bli måttligt less att vara arbetslös!
Känns som att dagarna flyr i väg o man får inget vettigt gjort.. Men de får man väl också tänka positivt på! Är så less de där tänka positivt o bla bla.. Fan behöver nog en hjärnskrynklare o prata med ! ;D Näee men inte vet jag.. Fuck it!

Blir väl att ladda upp nå bilder sen igår imorgon.. Kände mig som värsta pinglan!;)

Roligt att börja lära känna nytt folk o inte stampa i samma gamla mönster:) Trodde inte man skulle lära känna ngn ny människa i lilla samhället kalix men tydligen så kunde man de.. hihi:)

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0