Till dig min underbara :


Och om tiden gick att vrida tillbaka, till den dagen jag träffade dig, så skulle jag inte vilja ändra på något.
För varje dag jag har fått vaknat upp bredvid dig, se in i dina ögon som åter slår upp för en ny dag, har för varje morgon, fått mig att le av lycka.
För varje natt när mörkret fallit sig på och vi sagt god natt till varandra,  är en värdefull gåva.
Hand i hand, tillsammans genom livet ska vi alltid vandra.
Jag lovar dig att för dagen som var igår och för dagen som gryr idag, så kommer jag alltid vara din tvillingsjäl.
Precis som från den första dagen, det blev du och jag.
Så min älskade, jag vet inte vad morgondagen bär av, men det jag kan lova dig, här och nu, är att jag kommer att vara din!

Det jag vill säga till dig, min älskade, är att jag vill tacka dig…
Tack för att du gjort mitt liv helt komplett igen.
Tack för att du får mig att andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0