Fredag

Fan va less jag blir på Försäkringskassan, skulle ha fått mina pengar idag men icket de!
Hade tänkt shoppa o handla en massa mat idag då jag ändå skulle till Hpda till tandläkaren!
Typiskt nog o så har man även tagit ledigt från jobbet.. Oless för fan! Nåja får väl pengarna på Måndag!
Sitter nu iaf här hemma o ska ta mig ett bad,vila en stund för mitt humör är inte på topp.. Känner mig oerhört
sliten o less idag! Är även hemma ensam nu då min underbara ska till Umeå o ha en spelning där:)
Hoppas de går bra för dom ..men de skulle jag allt tro :) Får se hur jag gör ikväll om jag åker till storön eller om jag bara tar en mysdag hemma framför tvn .. KÄnner mig just nu som världens osocialaste människa men så kan de vara ibland! Man kan inte alltid ha bra dagar.. Men de löser sig nog!

Pratat med min Kusin Marika idag även o de var mkt kul.. har inte pratat med henne på hundra år tror jag :D
Men som sakt man vet ju alltid vars hon finns.. Måste ta o hälsa på ngn gång så att man har en anledning o fara dit!
mycket man har gått miste om som tex att hon har fått en till unge :) Men saken är den att man har ju ingen kontakt med ngn i släkten nog för att de är skönt då hälften är dumspån haha.. Tur iaf att man har ngn i släkten som är normal som Marika.. hon är en rolig filur ;D hihi..


Nåja angående mitt jobb, Säljer iaf premie fonder så att människor ska kunna förvalta sina penisonspengar !:)
Sitter iaf o tar samtal o pratar med mer än hundra människor per dag.. Många har sakt till mig att de är ett skit jobb bla bla.. Men de tycker inte jag, jag tycker de är spännande o ett helt nytt område för mig.. Visste inte att jag var duktig inom försäljning.. Jag känner så att är man positiv o är villig att lära sig ngn nytt så blir de roligt!
De är helt upp till en själv hur man mkt man tror på sig själv o vilken inställning o syn man har på livet!

SÅ ska ge detta en chans.. Är ju fin arbetsmiljö,snälla människor så finns inte så mkt att klaga på!
De enda jag kan tänka mig är att tiderna är inte så fina men jag känner ändå så här att de blir lik förbannat en
vanlig arbetsdag som vilket annat arbete pga av att de försvinner typ en o en halv timme av lunch o 2 raster.. :)
Sen så är man ju även ledig helger,varannan söndag jobbar man.. men de tycker jag inte är så farligt:)
Man ska tacka o ta emot de som finns just nu när de är så dåligt med arbete.. De är ju ett krävande jobb på många sätt men de är ju många arbeten..

Varför jag är så positiv just nu inom detta är att jag stressar inget,har inga krav på mig själv eller ngn press!
Så jag gör bara så gott jag kan o de har gett resultat på bara ngr få dagar o jag är väldigt snabblärd för satte mig redan nästa dag o började sälja! Härligt härligt.. ;D

Nåja de var allt jag hade att skriva,, skulle ju inte bli sä här mkt just nu.. SKa ta o lägga mig i badet nu :9

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Lea

Du väll om att du kan se via internetbanken dagen innan pengarna kommer in? Iaf när de är försäkringskassan som betalar ut :)

2009-12-04 @ 16:33:00
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att du trivs på ny jobbet :-) Är det nån tillsvidare anställning du fått? kram kram

2009-12-04 @ 18:58:06
URL: http://vivalaemppan.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo jag vet lea men gjorde de imorse.. får nog de på måndag isåf:) Till dig emma: Just nu är de som praktikplats som ska leda till anställning direkt.. kallar de för "jobb" för orkar inte skriva praktik hela tiden .. haha :D men triv super bra iaf så man får bara hålla tummarna att dom kanske avslutar praktiken fortare för en .. skulle inte var dumt! Kram /Nina

2009-12-04 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0