Världens bästa fynd!

Hade nyss ätit mat o så sa min underbara om inte vi skulle kolla på en ny dubbelsäng på jysk..
Tänkte "aa visst de kan vi ju göra.. men frågan är om vi hittar någon" .. Nå väl, kollade igenom o de fanns
bara enkla sängar som gick på mellan 2500-4500 kr så kollade på Blocket ifall de hade kommit in ngn billig säng som
man kunde tänka sig.. Hade väl min tur med mig idag o såg att en gubbe i Råneå hade lagt upp en säng bara två timmar före ..Ringde gubben, Fixade ett släp direkt o satte mig i bilen.. hämtade upp pappa o mamma vid sex tiden o gasade i väg till gubben.. tog en liten stund då vi hittade dit! Var långt in i skogen på en udde för dom bodde i deras sommarstuga o dom såg inte direkt "fattiga ut" dom som bodde där.. var fan världens finaste stuga jag har sett eller om man  kan kalla de för ett hus:D

Gissa vad gubben säger när sängen är lastad på släpet:
-Var har du din kille? Är han kvar i luleå?
Jag- Näee han är ju kvar i Kalix..??
Gubben säger då:
- hmm okey,men då har jag sålt sängen till fel person för trodde du var hans tjej..
De som pågick i min skalle var NEEEEJJJ kan fan inte vara sant!
Haha  så jag sa:
-Köpt är köpt , plus att du fick ju iväg den fortare !:D mohahaha(skrattde inte så men i min skalle lät de sådär )

Nå väl nu är den iaf min efter många om och men !:D haha..
Han måste ha varit senil eller hört dåligt för sa att vi kom från kalix :D

Så här har ni bilden på min nya säng:) Vill bara tillägga att Dottern till gubben har bara sovit i den i 3 veckor o kostade ny 10.000 kr.. Vilket jävla Fynd va 1000 kr har jag bara gett ???:)


Sängram 180x200 cm
Dubbelfjädrande resårbotten
bäddmadrasser, madrassöverdrag
2 sängbord, överkast
2 år gammalt (gästsäng, mycket lite använd)


Sen så har jag varit med flickorna idag o shoppat en tröja o ny mascara,tagit en fika på lyktan :)

De var allt.. seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Åhhh, snygg sängram & sängbord! Ser i princip ut som våran, fast ramen går liksom i en båge med någe krussidull...Bra smak du har. Och ja, vilket jävla fynd du gjorde!!!! ;)



Krampådig!

2009-08-27 @ 14:41:54
URL: http://tonarsmorsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo är grymt nöjd:) Ska nog lägga upp bilder sen på hur de ser ut i lgh på facebook :)

2009-08-27 @ 15:58:17
Postat av: Anonym

Joo de var ett bra fynd kan man säga :) Ska väl eventuellt lägga upp ngr bilder på hur de ser ut sen så håll utkik vetja :D kram

2009-08-27 @ 16:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0