Så var de Tisdag igen ..lalalalalaaa :D

Vaknat klockan nio imorse då underbar ringde o sa att han var på väg hem på ett tag så gjorde mig lite i ordning o väntade in mor o far.. Så drack vi lite kaffe o åt några smörgåsar,sen så begav vi oss till Hussnis mamma i sangis då hon fyllde  år o även skulle ha rensning på vindan där hon har fullt med kläder.. så man hittade lite smått o gott:) hihi o även mamma gjorde de.. Kors i taket ;D Men kul hade vi.. var en sväng till Hussnis morfar där vi fick en tavla på en kvinna som hussni har velat ha så nu hänger den ovanför soffan så fint! Hihi o såå rolig hans morfar är.. :D

Hann även vara på Sibylla där jag åt en hamburgare.. har dock haft bättre dagar! Har nämligen lingonveckan så har känt mig ganska så låg idag.. :/ Hann inte mer än komma hem så somnade jag på sängen efter att ha försökt läsa en tidning!
Drömde nå helt skumt o så hörde jag en röst o blev jätte rädd så jag ropade på Hussni men han kom inte för han hörde inte o i natt mössan så frågade jag vem de var? Att jag hade hört en läskig röst o så var de bara Alle som hade kommit på besök haha.. jaa ojoj!:D

Sen så blev jag sugen på nå gott så gick på snurran o köpte lite godis.. men bara efter ngr stycken ville jag inte ha nå mera!
Nå väl.. Händer imorgon då? Vet iaf att pappa kommer förbi med en räkning på bilförsäkringen.. jippi! haha.. Och så blir de väl att försöka umgås med sina vänner.. Köpa en mascara o titta ifall man skulle hitta ngt fynd på  Chili!

De var nog allt för idag ..kanske skriver sen..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0