Rolig kväll..!

Hade en mkt rolig kväll igår med mina underbara vänner.. dock hade man kunnat skippa hotellet.. hade alldeles för
höga förväntningar om kvällen där.. Var typ inte en själ på hela stället o så sög musiken.. så de gick bort totalt!
Jag,maja,Annelie,Roger o Hussni gick istället vid halv ett tiden till frasses o åt en hamburgare o såå for vi hem o sov:)Fan så skönt de var att gå o lägga sig.. har sovit som en stock o vaknade klockan åtta..pigg som bara den :)
Mengick  sen o la mig igen bredvid min underbara .. Hihi så råkades somna ett tag!:D Har annars inte gjort mycket.. bara myst med min underbaraste o nu sitter jag bara allmänt o nördar vid datorn! .. Annelie o maja skulle väl sen lägga upp bilderna sen igår..haha ska bli intressant o få se:)

Dock har jag lite minnesluckor från frasses ;D haah men så kan de va ..
Kan lägga upp nå bilder sen här hur kvällen såg ut...


Älskar mitt liv.. har allt jag vill ha o lite mera ;) Går inte att få de bättre...



Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0