I natt har man sovit som en ängel :D

Sovit som en prinsessa i natt i den nya sängen.. så himla underbart o hade inte ont alls i ryggen som jag har haft tidigare då de bara har knackat.. Så den var super :D imorse när jag vaknade ville jag inte alls kliva upp men gjorde iaf för betalade alla våra räkningar men har iaf ngr tusen kvar på kortet men de blir även lägga undan lite grann så man har något o leva för i mitten av september plus att min nästa lön blir lite mindre! :/ well well..

Har varit o handlat idag på Ica o även varit på systemet o inhandlat nå goo dricka tills på lördag då jag ska fara till Annelie då vi ska ha en tjejfest fast den blir ganska mini..haha :D Maja skulle väl även komma så då blir vi iaf tre stycken!
Vet fan heller inte vad jag ska ha på mig.. allt är så tråkigt de man har i sin garderob.. men de ska nog lösa sig!
Får ta mig en sväng om igen på klädaffärena imorgon o kolla igen.. bara så tråkigt urval dom har här! :/
Blir även utgång o dans.. ska bli kul för de är evigheter sen jag var med mina älsklingstjejer på hotellet o bara dansade:)
Min underbara skulle vara med sina killkompisar o så skulle dom till hans kusin så de blir väl att vi möter upp våra killar innan hotellet så kan vi gå tillsammans allihopa som värsta paren :) Kul att maja o annelie har pojkvänner nu oxå för annars är de bara jag som varit i ett förhållande :) SÅ jag ser mkt framemot denna kväll..

Har även nyss ätit middag så har hamnat i matkoma.. gjorde hamburgare o strips till middag !:) Mkt godare hemma än då man köper ute!.. plus att de är mkt billigare..

Ska nog lägga upp ngr bilder sen på lägenheten nu när den börjar komma iform :D

P.s: Annelie om du läser detta.. har haft mobilen i väskan så har inte hört att du har ringt plus att jag har inte fyllt på mobilen ännu.. haha lat jag vet eller bara väldigt snål :D

 



De var allt för denna gång..
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0