Hej hopp :)

Har någon annan förutom jag hört hur de har gått åska inatt ? Fy bubblan.. gick så hårt att de har skakat i vårat sovrumsfönster.. har typ legat hela tiden "måste somna om ,måste somna om.. " haha :D Är grymt rädd för åskan.. är väl i stort sett de ända jag är mest rädd för o döden .. Men men .. efter de där så pep väckarklockan på halv åtta!
Kände att jag ville kliva upp tidigt nu när de är mindre med arbete så man inte sover bort dagarna.. nog för att jag inte gör de annars men ändå! Så har hållt på nu här ett tag o städa då min underbara är o jobbar! :) Gick ner efter att han hade farit till tvättstugan men tror ni de fanns ngn tid idag så har fått stå som en gammal kärring o tvätta förhand typ sockar o underkläder.. fräscht men har varit väldigt noga :) Så de får funka..

Mina föräldrar kommer även hit på nå tag oxå för mamma hade ngn tid på Af klockan ett o pappa skulle göra nå annat så då passar dom på att komma när dom väl är här:) Idag ska jag på ett möte klockan två på folkets hus o så ska jag imorgon till Cafe mocca o ha möte där med min handläggare från Af.. Sen på onsdag ska jag till risön o kolla på deras byggdegård då jag ska ordna en  minnesstund :) Alltid kul o hjälpa till .. Man är ju till för de antar jag ;:D

Har ont i hela min kropp .. benen,nacken o ryggen.. tror jag ligger o är spänner mig när jag sover för sover ganska oroligt på nätterna..vaknar typ hela tiden .. dock är de inte pga sängen hihi för den är så skön ;)

Nå väl.. ska fortsätta dricka mitt kaffe o sen invänta mor o far :)

Seeyaaa- Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0