Du är den enda som kan få bort mitt mörka moln inom mig.

Idag har man gjort massor av roliga saker.. klev upp klockan nio,gick i duschen o så kom sara förbi vid halv tio!:)
Fixade till mig litegrann o sen drog vi ner på stan med hennes bil.. var på af o lämnade in nå papper o pratade med min handläggare som är så himla bra :) Fått lön idag o glad blev man plus att resten kommer imorgon.. hihi !
varit o inhandlat nå saker hit hem o är så nöjd nu med lägenheten.. börjar riktigt kännas som ens hem!
Köpt även några sker från annelie då hon hade rensning hemma .. mkt snällt att jag fick de:) Bara de lilla gjorde stor skillnad! Varit o fikat med sara på lyktan även.. O så har jag o min underbaraste gjort en svin god mat som vi även bjöd janne på :)

vid sju tiden fik jag en impuls grej för mig att färga håret så ringde till maja o tjatade att hon skulle färga håret på mig
o när man har en bästa vän så klart ställer hon upp efter många om o men :D haha.. Thanks babe!

Så nu sitter man här i datarummet o nördar medans min söta ligger o sover då han ska upp o jobba imorgon! :)
(hihi)

De var allt för denna gång..

Eller vänta.. mamma o pappa kommer imorgon plus att Hussnis mamma fyller även år :)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0