Påskveckan!

Sitter just nu hemma vid köksbordet med malins dator o väntar på kaffet :)
Malin gumman kom hem i söndags kväll o sovit över här sen igår.. Sovit faktiskt hyffsat bra
med tanke på min lilla säng o så min lite knasiga dröm att jag o en underbar var i himmelen o studsade
på rosa ballonger :) Tihi.. men den var mysig.. antar att de är kärlekens dröm ?

I helgen som varit har jag mest tagit de lugnt o umgåtts med maja,janne o hussni.. varit roligt fast vi kanske inte har gjort så mycket :) Kan inte klaga om man har ett bra sällskap vid sin sida.. hihi! Spelat bingolotto i söndags med janne o hussni o såklart så vann janne 100 kr på den lotten jag o hussni hade valt ut till han ..haha ;D

Ska snart gå i duschen o bli lite fräsch o sen blir de nog att åka till mor o far o se vad dom gör:)

De var allt.. livet leker iaf o ag älskar de :)

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Emma

Vadhänder på lördag nu?

kram kram

2009-04-07 @ 17:20:17
URL: http://vivalaemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0