Modigt..

haha nu har man klippt lugg o de var väldigt modigt av mig som inte har haft lugg sen jag var åtta år;D
Tyvärr kan jag inte lägga upp ngn bild på hur de blir då jag har slarvat bort en kabel tll telefonen så kan inte föra över:(
Men ni lär ju ska märka sen hur de ser ut då ni ser mig.. ser lite busig ut,som ett bustroll som jag är:) tihi..

Varit lite låg idag,har som igentligen ingen förklarning till varför? Men blev bättre då man har sina underbara vänner som stöd då de känns lite tungt.. plus att janne kom ju över på en kaffe o de var ju roligt:)

Imorgon är de en ny dag med nya tag o den 16 april får jag äntligen köra min egen bil som jag fått av lilla pappa:)
Ska även då också på arbetsförmedlingen vilket känns meningslöst..men men! Ska även besikta bilen.. hoppas den går i genom haha ;D

Tycker om dig..

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill oxå ha lugg, men jag vågar inte klippa :-(

2009-04-08 @ 10:05:45
URL: http://vivalaemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0