Klockan är snart halv fyra..

Gick o la mig i sängen vid tolv men kunde inte somna då de är alldeles för mycket i funderingar !
Har skrivit lite dagbok,ätit en smörgås,ritat litegrann osv men inte lyckats slappna av helt!
Så nu ligger jag på min lilla soffa i mitt rum o snott malins dator o lyssnar när hon små snarkar!
Fattar inte hur jag ska orka kliva upp om bara ngr timmar? Har ingen aning om vad som börjar hända då jag
inte kan sova på nätterna o varför allt kommer just då o att jag hela tiden måste analysera på vad folk har sakt,gjort med mera under dagen som gått!!?? men de är bara sån jag är..

Denna blogg skulle vara som en dagbok för mig men känner att jag inte på nått sätt vill dela med mig för mycket hur jag känner ,tycker eller tänker om något o känns som att jag orkar inte vika ut hela mitt liv för att andra ska ha något o läsa o vara nyfikna! Känns bara onödigt o därför skriver jag bara "basic" saker om vad som hänt under dagens gång!Kalla mig tråkig eller något men så är de.. Käänns samtidigt väldigt onödigt o skriva detta blogg inlägg då de inte ger mig så mycket,utan tar bara onödig tid av min sömn .. om jag nu får någon!!

Alltså blir helt knäpp snart,mår inge dåligt eller något utan bara att jag kan inte sova o jag  brukar annars somna på en sekund men inte när jag är så här själv! kanske känner en tom ensamhet fast jag inte är de igentligen? Bara hjärnan som spelar ett spratt med en..?? har fan ingen aning.. kommer ändå inte fram till något vettigt..

näee måste fan försöka sova även om så inte min kropp vill slappna av så ska de gå.. !Less..Mörker hål:D

Seeyaaa

Kärleken är iaf de bästa som finns


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag snarkar väl inte? =P haha

2009-04-16 @ 11:50:18
URL: http://absolutlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0