hmm..

Kom nyss hem till lgh efter att ha varit hemma hos mor o far med maja o malin.. fikat o ätit palt :) Mums va gott..
Även varit i storön hos malins päron o sen blev de en sväng ner på stan där de blev fika,o spring i affärer!
Så nu ligger jag på sängen o tar de lugnt.. Mycket som snurrar på i min skalle just nu ! Känner att jag skulle behöva en kram av någon.. vet inte om de är för att jag har druckit så mycket kaffe i dag så jag skakar.. känner mig lite nere idag! ?
Fråga mig inte varför.. hmm men igentligen vet jag! Jobbigt värre.. Men de löser sig som sakt! Bara försöka tänka positivtt o allting blir som man gör de till..

Börjat läsa en bok som malin hade med sig som heter "energitjuvar" som hon hade fått av marcus..
Väldigt intressant bok, jag är iaf en energigivare.. :) Både negativt o positivt med de..

En energigivare är en sån människa som ofta är hjälpsamma o vill andra väl som upplever
att de ser "sitt eget lidande barn" i andra människor vilket får till följd att känna o ta på sig andras smärta!

De stod även så här också: " Depression är ofta ett resultat av att man vänder vreden mot sig själv istället
för mot den man verkligenär arg på,därför att man tror inte att man har rätt att vara arg på dem"
Tycker de stämmer in ganska bra på mig detta.. mycket som kan skrivas.. är iaf intressant sån här:)

Nå väl de var allt...:)
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0