hej på dig!

Sitter hemma nu o ska strax gå till ica för att köpa nå gott.. ska ju till en sötnos o mysa på! :)
Kan inte klaga hihi.. Hoppas man får sova gott i natt men de tror jag!;D

Vaknat först kl åtta idag o var redan vaken då malin frågade om jag sov..lite fult ändå att jag har typ inte sovit något i natt utan mest vilat.. vaknat för minsta ting ! Ganska så jävla död man var.. så har sammanlagt sovit 2 timmar från åtta till tio i  morse då jag var på ett hemskt humör! Men kan ju bero på ingen sömn.. gick i duschen o drack lite kaffe så blev allt bättre! Sen så for vi ner på stadens torg o tog en frukost .. givande! hmm nej ..

Sen har vi bara fördrivit tiden .. legat på sängen iaf med malin o lyssnat på musik o de var skönt!
Känns som att alla är ganska så sega här i lägenheten.. ! Malin gumman åker imorgon o de känns trist som vanligt men kul iaf att hon har varit här längre än förra gången! Love u babe..


De var nog allt.. ha de bäst!

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Gonzales

hi =)

2009-04-14 @ 18:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0