God Morgon !

Vaknat för ca en timme sen nu och väntar på att lilla pappa ska komma mot kalix:)
Ska med han på banken o såna saker.. Sen vet jag inte riktigt vad som händer ..
Både annelie o  maja är ju lediga idag så man kanske skulle hitta på nå skoj..
Längesen vi var nu alla  tre o fikade.. :) Var igår iaf o tränade med Hussni o niklas..
Tränade bröst,axlar o rygg o kondition i 20 minuter.. lite man svettades ;D hihi..

Igår hyrde jag filmen australia o den var hyffsat bra tyckte jag,ingen super hit hos mig men den gick o se...
Gick o lamig typ kl tio o skönt var de.. Men somnade dock inte dirket!

Vet igentligen inte varför jag ens skriver detta blogginlägg då jag inte har något speciellt o skriva!;D
älskar livet just nu iaf.. kan inte bli bättre då pusselbitar faller på sin plats!
Älskar mina vänner såå mycket o familj..


Saknar min malin gumma, kom hem nu!:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0