upp o ner, ner o upp...

Ja sitter nu framför tvn o ser på en kille som är 230 cm lång.. Shit alltså!haha...
Idag har vi varit o handlat o gjort tacos o de var så gott men åt alldeles  för mycket så jag fick ont i magen...
Hyrde även en film men erik somna som vanligt haha...imorgon ska jag till tandläkaren klockan elva o sen på biblan o kopiera ut ett papper o på tisdag ska jag på en utbildning genom jobbet som jag har skrivit om tidigare så de ska ju bli kul:)
Har varit skönt att få vara ledig i helgen men samtidigt inte..

Nästa vecka är de halloween o funderar på att gå ut på fredagen pga att jag jobbar lördag..men får se hur de blir med det!

älskar alla mina vänner o mina päron!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0