Imorgon ny vecka:)

Ni anar inte hur trött jag är idag.. denna helg har inte bestått av så många timmars sömn och skulle kunna somna sittandes:) Kom nyss hem iaf från Ica maxi.. jag o jonas har varit o handlat medans maja har farit bort ett tag så sitter o väntar på att hon ska höra av sig!..Har sovit över hos maja i natt och snäll som hon är mötte hon mig på vägen hem till henne för jag ides inte ta bilen pga av att dom bor bara 5 minuter ifrån!Har även pratat med älsklingen idag o han verkar ha de roligt hemma i kalix o de är juh bra hehe...Söt är han :) Men ska hämta honom imorgon på landvetter klockan åtta o vi får juh se hur de kommer att gå o köra dit när jag är så ovan med motorväg o sånt.. men de löser väl sig!! Fick även 300 kr i dricks igår vilket var bra när man inte ens ägde 50 öre hehe:)Nu ska jag slööö glo på tv ....


Nåväl en sista sak.. saknar alla ni som står mig nära hjärtat o ni vet vem ni är:)


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0