God natt:)

Ja vad ska man säga.. sitter just nu hemma hos annelie i kalix för jag åkte nämligen tåg hem från Borås till Kalix pga att min mamma fyller år imorgon o ville överraska henne plus annelie o malin o gissa om dom blev de:)Orkar inte skriva hur glada dom blev hehe....

Helt sjuk kväll idag iaf... Visste inte vad vi skulle göra idag så då ringde malin o sa att om man skickade ett mess före klockan sex så kom man in gratis så de gjorde vi pga att vi är fattiga,,, klockan närmade sig elva o malin kom över till annelie o hann dricka en cider innan vi bestämde oss för att fara iaf...:) Nykter var man o kul hade jag o annelie...Dansade typ hela kvällen lång o varmt var de! Nyttiga som vi är promenerade vi hela vägen hem i kylan....så nu sitter man framför tvn o har ätit smörgås o ska sova snart...

Hade god lust att ringa till erik o berätta massa saker men tänkte att han sover nog så sött nu mitt lilla hjärta!
Saknar han så mycket redan fast de är bara ett dygn sen jag for.. o även lilla maja!:)Älskar er...pusss


Imorgon blir de fika får man hoppas:)Nå nu säger jag god natt...

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: L

Du glömmer tydligen en del av dina vänner, tack för att du över huvudtaget hör av dig om att du är i kalix !

2008-10-06 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0