Äntligen Fredag...

Blev väckt av att maja ringde o berättade att hon nu var i kalix.. dom hade varit framme vid halv tolv i töre där hon sovde över o nu är de 135 mil ifrån oss.. helt sjukt! Men men, Sara kommer juh snart tillbaka o sen kommer vi hem till annelie:)

Sitter o väntar på att tvätten ska bli klar så jag får hänga in de i tork skåpet o sen diska de lilla som fanns i diskhon och sen bara invänta erik när han kommer från jobbet!:) han slutar alltid tidigt på fredagar nämligen.. så han är väl hemma vid klockan ett.. får se då vad vi ska hitta på för något roligt! Igår bjöd han mig på middag på en restaurang o sen var vi o strosade i affärer o så gick han på bolaget o köpte vin så vi tog ett glas o bara myste! Dock så somnade han efter ett tag haha men söt är han mitt lilla hjärta!:)


Nu ska jag gå till tvättstugan.. SEeyaaa

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jaa de gör ni u snart bara 9 veckor kvar nu till ja få krama om dej hjärtat mitt:) Och vi ska ha såååååå kul:) Miss ya and i love yaa!

2008-10-17 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0