utmaning!


Tre saker som skrämmer mig:
* Ensamhet
* mörker
* döden


Tre personer som får mig att skratta:

* Maja
* Annelie
* Sara


Tre saker jag älskar:
* Erik men han kanske inte är en sak:)
* sommar
* Kläder


Tre saker jag hatar:
* Vinter
* Falska människor
* Att ha för lite pengar!


Tre saker jag inte förstår:
* Alla fördomar som finns
* Krig,varför?
* Mig själv haha


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Jag
* har
* inget;)


Tre saker jag gör just nu:

* skriver i bloggen
* sitter i soffan
* försöker hänga med i CSI


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

* Fara utomlands
* Vinna på lotto
* Veta att jag gjorde ngt bra med mitt liv!


Tre saker jag kan göra:
* Låta som en apa!haha
* duktig på dikter
* Skratta

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

* Lady gaga
* Katy perry
* T.I


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* sjunga
* få bättre självkänsla
* Dansa


Tre favoriträtter:
* Thai mat
* Köttfärssås o spaghetti
* tacos


Tre personer jag utmanar: Annelie, Sara, Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0