underbar helg!

Tack Sara o alex för en underbar helg..jag har haft de så kul o de är så tråkigt att helgen gick så snabbt, för jag hade velat vara hos er en stund till haha;)Men vi får snart ta igen de...love love!

kom hem klockan sju med bussen från Jönköping o de var den värsta resan jag varit med om! Svinkallt där inne så fick sitta ihopkurad med alla kläderna på.. Betala 90 kr för en enkel biljett o fick sån skit!Hmm...
Så när jag kom hem låg typ Erik o sov o jag frös så hemskt mycket att jag tog mig ett varm bad o nu sitter jag på soffan sömnig o försöker följa med Sanningens ögonblicck då linda Rosing är med o måste säga att hon är så ...äsch orkar inte!
Tycker då inte om henne .. de är då säkert!

imorgon ska jag på kiosken o jobba o sen så ska jag till  Grand pga möte inför julborden!Ska bli intressant o få se..
Ska även diskutera med min chef om en sak..som jag är lite irriterad över!!

Saknar maja o annelie gumman o jag älskar er o ni är världens bästa!
Tack för att ni finns...Samma med Sara också förstås...lilla gumman :)

De var allt..  Seeyaaa




Kommentarer
Postat av: Sara

Thii.. Var en väldigt roligt helg.. (: Saknar du redan.. Hm, kom tillbaka!!! Haha.. Gumman.. Jag älskar dig och du är bäst..

2008-11-17 @ 08:15:00
Postat av: alex

har varit jätte roligt ihelg gumman! puss på dej /lady gaga. hahaha!

2008-11-17 @ 13:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0