Trött...

Kom hem för en stund sen o ska snart börja gå ner på stan pga att jag ska på ett möte :)
Ska även diskutera en sak me chefen...och hoppas de har gått bra för lilla Sara idag på Wecall!
Om du läser detta så ring mig så jag får höra o svarar jag inte så sitter jag säkert i mötet ännu...hihih!

Har glömt att skriva att i helgen var de en tjej som kom fram till mig o frågade om jag var Idol Anna??
Hahaha trodde hon skojade men hon var hel seriös o tyckte jag var så lik henne! Ajja,tänkte jag... fick
dock ett gått skratt ...:) Ngr killar frågade också Alexandra ifall hon var Lady Gaga.. haha ojoj! Är Tranås verkligen så litet
att om de kommer ngn ny så är man Kändis helt plötsligt!?? Hihi...

Nå väl de var väl allt..kan kanske skriva sen om jag orkar!

Seeyaaa


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag hade helt klart svarat ja på den frågan om jag varit du ;D

2008-11-18 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0