tidig kväll

kom hem klockan tio ungefär pga av att de var så många som skulle vara i nattklubben så en av oss fick fara hem annars hade jag jobbat till klockan fyra på morgonen!Men de är skönt ..Men annars har de gått bra..har varit i buffen o sen så har jag dukat av m.m!

Vaknade klockan halv tio idag då jag gick på till sjöbo torg o tog ut bensin pengar åt erik o han var så snäll att när jag kom tillbaka så hade han gjort frukost med gröt o ägg:) Sen  så for vi o tanka bilen o köpte lite olja för de var typ inget i den!
Sen så åkte jag ner på stan med honom när han skulle åka vidare till ulricehamn.. Så jag mötte upp alisa så vi tog en fika o gick runt stan o lyssnade lite på arvingarna då dom stod på södra torget o sjöng julsånger!tänker bara på "Eloise" när jag såg dom haha.. en gammal goding från när man var liten! Sen vid klockan fyra så gick ja till jobbet o tog de lilla lugna innan passet började.. och nu sitter jag på soffan halv sovande haha! Är grymt trött.. men de är för att jag har varit uppe i varv så mycket tidigare idag o nu är jag så avslappnad att jag blir sömnig haha!

Var trevligt att umgås med Alisa fast vi kanske är helt olik varandra på sättet! Bestämde även att om vi båda är ledig nästa helg så skulle vi ta en bar runda hehe;) Hoppas...

Nå väl de var allt jag skulle skriva ..tror ja! Eller vänta... Saknar er flickor ni är bäst o betyder mest:) De rimmar..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0