Slut..

Är så sjukt trött så jag orkar knappt hålla öppna ögonen!Var så sjukt mycket med folk igår men de gick bra ändå! Men kan säga att de var en utmaning för mig igår o jobba så konstant hela tiden men spring överallt men de var roligt tills jag blev sne på en idiot..tror ja aldrig har varit så arg eller fräst ifrån till ngn haha ;) Stackarn...

Nästa helg blir de jököping o de ska bli såååå roligt..jag riktigt längtar!:) Då ska vi hitta på bus hihi..


Skriver mera imorgon..är inte så skrivsam idag! Jobbar på kiosken imorgon från 12-16 tror jag;)

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: alex

va roligt att du ska komma! tihi, det blir en massa bus! puss

2008-11-09 @ 22:00:46
URL: http://tuominen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0