Ont i halsen o trött!

Har varit för en stund sen o postat ett brev till Erik o sen har jag inte gjort så mycket mer pga att jag vaknade klockan elva för jag hade inte ställt telefonen på klockan nio! men de var skönt med sov morgon för jag har sovit knasigt inatt IGEN!
Haha,prata med maja igår på msn o gud vad jag fick skratta åt henne så var tvungen att ringa henne vid tolv tiden o jyra med henne:) Du är för söt gumman..."Du vill bara skryta" sa hon åt mig!!haha...

Ska gå o diska snart odammsuga för de är ett piss väder här idag så känner mig inte så motiverad att gå ut!
Sen blir de nog duschen o laga mat som vanligt.. Är Ledig idag som är skönt! Måste även ringa min chef Ola om
Ledigheten i helgen då jag ska fara till jönköping! Får ju nämligen lön på fredag så tänkt unna mig själv att hitta på ngt skoj då med tjejerna:)

Ska försöka äta ngt nu men hoppas de har gått bra för Sara på sin arbetsintervjuv!:)

Saknar maja, Annelie ,mamma o pappa SÅ mycket!:)

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Haha, nu funkar direktlänken till min hemsida =) Äntligen! Ps, jätte fin bild på dig!

kram



malinstenberg.imala.se

2008-11-12 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0