Obama:)

De blev han ändå som vann valet:) Grattis till de iaf...Han verkar kunna sin sak o hade jag röstat hade jag röstat på honom också:)

Såg nyss på min statistik att de hade varit 78 stycken o kollat min blogg bara igår haha.. helt skjukt ändå så många som kollar ens blogg!  Plus att jag fick en chock igår när de stod att jag hade 6 kommentarer på ett inlägg :) Men de är ju roligt att ngn läser den än bara ens vänner!Kommer aldrig någonsin bli ngt stort med denna blogg men man kan ju drömma! Lite roligt om Blondinbella tycker jag att hon blev värsta kändisen av en blogg där hon bara skrev om vardagliga saker o mode!
Men endel har ju tur medaans andra får jobba häcken av sig för att ens få mat o tak över sig!

Nog om det nu , Ska på kiosken klockan 12 o har ingen aning när jag slutar! Trivs hyfsat där än så länge men de är ju ine glamoröst direkt men jag klagar inte! Cheferna är från Iran o dom är så roliga haha.. "Nina mår bra?"Goodag Goodag"
"Ninas Pojke jobba?" hahaha tycker de låter så roligt.. men trevliga som bara den :)

Ska på Grand imorgon så måste fråga min chef om jag kan ta ledigt vecka 46 så jag kan åka till jönköpng eller överhuvudtaget få hitta på ngt en helg:)  Längesen nu sen sist plus att då får man träffa lilla sara o alex:)

Sist men inte minst.. Saknar Maja O annlie såååååå mycket:)
Mamma o pappa med:)hihi


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0