Nyduschad..

klockan nio ringde klockan på telefonen att jag skulle kliva upp men kände att jag ville ta en liten sov morgon men hann inte ens somna om så ringde telefonen o tänkte bara åhhh vem är de nu?? Haha men då var de lilla annelie gumman som ringde så då blev jag pigg som bara den..så vi pratade på i 50 minuter tills jag blev super hungrig o skulle i duschen haha!
Men de var mycket vi pratade om iaf under de samtalet... miss u darling!

Så nu sitter jag i soffan o ser på tv om en kvinna som är sko narkoman som får välja design skor mot hennes skor o hennes skor går till välgörenhet! Hon började med 400 skor o har nu bara 170 stycken..hehe nu fick ni lite fakta om vad jag ser på:) Har även sminkat mig o funderar på vad jag ska göra med mitt hår idag..är så less o bara ha rakt så funderade på att göra de lockigt idag men de tar bara sån tid haha.. så får se hur jag ska göra!

Sen vid klockan 15-15.30 ska jag börja gå till jobbet om de har slutat regna vill säga för annars tar jag bussen !
Sen blir de att jobba häcken av sig.. Ska även ha på mig en röd tröja,en tomteluva ,svarta byxor o skor haha så man kommer se ut som en tomte nisse! men de är för att gästerna ska kunna ta skillnad på oss Julbordsvakter o serverings peronal! Men tröjan vi får som är röd är ganska snygg ändå plus att de var fin kvalitet..skulle kunna själv köpa en sån vanlig tröja! Så för mig gör de inget..tycker de är ganska kul... Får se vilken tid jag slutar för de är inget bestämmt ännu men iaf före klockan halv tolv vad jag fattade som!

plus att erik ska nog fara o hämta ny bilen idag efter jobbet så han skulle nog hämta mig på jobbet så jag fick komma o provåka hehe eller köra! Vet inte varför men jag har en osäkerhet när jag ska köra en ny bil.. kanske för att jag själv bara har kört gamla skit bilar som pappa har ägt haha.. är bara så försiktig! vill inte göra så ngt händer.. menar inte att jag är dålig på att köra för jag vet att jag är jätte duktig jämnfört med andra..haha ego igen! Men men de ska bli kul iaf o speciellt för erik som bilar fram o tillbaka till jobbet varje dag o de blir runt 8-9 mil per dag! Så för hans skull är jag glad för när jag har flyttat hit så har jag knappt behövt använda bilen lika ofta som han!

Nu ska jag göra ngt..kanske diska om jag is..annars tar jag de imorgon!

seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin

Hörru, kan du inte gå med i Facebook? Jag finns där. =) Det är en bra och rolig sida. Nu tog ett tag innan jag fattade hur den fungerade. Man kan faktiskt ställa in den så allting står på svenska.

kramkram//sis

2008-11-28 @ 10:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0