NY Bild




Ganska så ny tagen bild:) den är knäppt den 20 oktober.. hihi!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan.



Hoppas att du får en bra dag. Kika gärna in på min blogg, kommentarer är alltid roligt! :)

2008-11-10 @ 11:27:02
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/
Postat av: malin stenberg

Vilken fin bild, du är jätte söt = )

Kram // sis



Ps, sushi som är så grymt gott. Har nog följt din blogg ; ) Jag älskar sushi! Det finns olika slags sushi, suchi syftar på riset. Saschimi är rå fisk utan ris. (men det vet du redan förmodligen) Makirullar är en favorit, jag kan äta hur mycket som helst. Doppad i wasabi och soya..mmmm! Man måste testa det flera gånger, sedan är man körd. MUMS! = )Tror ta mig tusan jag måste laga sushi i helgen = )

Kram kram

2008-11-10 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0